Hülye blogposztok

Ez egy olyan blog, ami más hülye blogposztokat szemlézik, olyanokat, amiket szétszednek a kommentjeik. Tehát alapvetően fikablogról beszélhetünk.

2009.10.07. 17:27 S. M.

"Webisztán" HH se bírja a kritikát.

Címkék: webisztán

Újabb poszt, ahonnan ki lettem moderálva.

Webisztán Gergely Ébresztőt kiált a Google magyarországi vezetője című posztjáról van szó. HH kritizálja a Google magyarországi vezetőjét, mert az le merte írni egy kommentben csupa nagybetűkkel, hogy "ÉBRESZTŐ". Ezt HH "éles hangú kirohanásnak és anyázásnak" minősítette.

Rögtön az első kommentelő felhívta a geek blogger tanácsadó figyelmét arra, hogy hát itten kérem szépen mi a ráknak megy neki Peresztegi Zoltánnak, amikor utóbbinak még ráadásul igaza is van.

Többi komment ecetera.

HH már egy jó ideje hülyeségeket írogat, nagy figyelemmel fogjuk kísérni további süllyedését.

Nemtom, szó szerint mit írtam már, ami ki lett szépen törölve, de vmi ilyesmit:

„Többen elmondták felettem, hogy alaptalanul mész neki Pereszteginek.

Amikor te az anyázás szót használod, akkor az újságírói szabadságoddal élsz. Csak nem veszed észre, hogy ezzel te vagy az egyetlen a körben, aki anyázik.

(Itt meg én élek a kommentelői szabadságommal, mert szó szerint nem anyázol, hanem egész pontosan anyázozol, azaz vagdalkozol.)”

Hozzátettem:

„Nem tudsz elvonatkoztatni attól, ki a kenyéradód. Amióta iwiwes vagy, azóta az írásaid színvonala olyan is.”

Ja hogy offtopik voltam? Muhahah

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hulyeposztok.blog.hu/api/trackback/id/tr411434474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása